fredag 18 februari 2011

Kram!

Jag blir så inspirerad av att hänga på the Nook! Inte nog med att det är så många talangfulla, kreativa människor att inspireras av där och att galleriet är smockfullt av inspo så poppar det upp små utmaningar här och där på forumet! Som här där man skulle ha med en banner på sitt kort:

Jag är så glad att jag faktiskt plockar fram lite gamla papper och dekorationer och inte bara köper nytt hela tiden, som förra årets härliga vårserie från Dear Lizzy (AC). Cykelbilden kommer från en infolapp i ett Studio calico-kit som jag sparade för att jag tyckte om den så mycket! Den gula ramen är från ett journalingkort från Jenni Bowlin. och så egengjorda vimplar då, förstås:


2 kommentarer:

  1. Älskar färgerna o vimplar o cykeln o lilla hjärtat o.. har jag glömt nåt? ;-)

    SvaraRadera
  2. Så vårigt och jag blir så glad av att titta på det...snyggt Nenne... Kram Alexandra

    SvaraRadera