lördag 12 februari 2011

Minialbum med dubbel öppning!

Mmm, Webster's pages...underbara papper med underbara mönster..det är ju inte det första jag köper men jag gillar verkligen deras papper och dekorationer! Spring market som kommer snart ser riktigt lovande ut! 

Nu fick jag iallafall hela Hollywood vogue-kollektionen i senaste Nook-kitet (nästa kit är Emma's shoppe!!! Wooohooo! Har du inte kiten än?? HÄR kan du börja prenumerera!) och med De här papprena ville jag göra ett litet minialbum om mina fokusområden för 2011. 




Jag såg den här fina vikningen någonstans i cyberrymden men har ingen aaaning om vart! Det är i alla fall som en liten (10x14 cms) bok med öppningar åt båda hållen:

Det är så mycket jag vill tänka lite extra på under 2011, inget stort egentligen utan bara en större medvetenhet  kring det jag gör och de val och beslut man tar som att ta och skriva högskoleprovet för första gången! Ni kan läsa själva för här följer en massa närbilder!








Sista uppslaget handlar om att jag vill och måste fortsätta vara kreativ för jag mår så bra av det!! Här fick den läckra påfågelfjädern ta ordentlig plats, den är så läcker!


Ett par sista närbilder på framsidan bjuder jag också på:




Ha en fin helg hörrni! Jag ska på fest ikväll och gör därmed minst tre saker av det som finns med ovan: Skrattar, tar hand om mina vänner och så ska jag göra ett kort till födelsedagsbarnet! :)


5 kommentarer:

  1. Jävlarisatanshelvetesguuuuuud-vasnyggt!!! Ursäkta franskan, men det bara poppade in i huvudet när jag såg ditt fantastiska album och jag bara MÅSTE skriva så då... ;)

    Kram,
    Tett

    SvaraRadera
  2. Helt underbart fint minialbum!!!!/ kram Alexandra

    SvaraRadera
  3. on a scale of 1 to 10 (ten being great), this is a 100! And yes, the kit is awesome, wish I knew where you saw this tutorial....I agree that the peacock feather is delish!!!

    SvaraRadera
  4. Men jösses vad fint! Nu blev jag riktigt inspirerad får jag säga! Tummen upp!

    SvaraRadera
  5. Ojojoj! Det här är helt fantastiskt!!! Älskar vikningen och hur du har utnyttjat papprena. O så älskar jag din handstil! Kan man få den i digitalt format? ;-) Underbart album!

    SvaraRadera