onsdag 16 februari 2011

Yippie!!!

Jag trodde knappt mina ögon när jag öppnade mailet från Kristine där hon välkomnade mig till Designteamet för Creative scrappers våren 2011!!! Jag är sååå glad och och otroligt stolt - älskar deras skisser!

I am now officially on the Design team for Creative Scrappers!!! Woohooo!! I took a shot at the DT-call and couldn't believe my eyes getting the email from Kristine the other day! Happy! Happy! HAPPY! Love the sketches!







Här är en av mina layouter jag gjorde till callet efter skiss # 135

Here's one of the layouts I created for the call, after sketch # 135:




Lekte med stämplar och mist och fina, våriga färger!

Playing with mists and stamps and wonderful spring colors!


Älskar hur det blev med mistningen med Maya road vimplarna som mall:

Love how masking with the scalloped Maya road chipboard banners turned out:

 


Här hittar du hela nya design teamet hos Creative scrappers!

Here is the new design team for the spring term over at Creative scrappers!




16 kommentarer:

  1. Kanonfin LO och ett stort grattis till platsen. Du är en kanonduktig scrappare så de gjorde ett bra val :)

    SvaraRadera
  2. Whiiieeeeeee! GRATTIS vännen!!!! Det är du så värd! Hihi... kan inte sluta le! :-)

    O vilken underbar LO!!! Håller med dig, det blev kanon med chipboard vimplarna som mask!

    Vi ska träffa en barnneurolog den 22:a, så förhoppningsvis blir vi lite klokare då. Suck... Tack för dina styrkekramar! De värmer!

    Men du... du kommer inte råka åka till Karlstad med Scraplagret, eller nåt sånt... kanske? ;-)

    Kramen!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS, gud va roligt!!! Ska bli så spännande å se vad du hittar på "over there". Kram kram /M

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Det är väl klart att de vill ha kreativa nenne i sitt kreativa team! Underbar layout! Jag har fortfarande inte beställt mister, men det måste jag ju ser jag..! Kram!

    SvaraRadera
  5. congrats on making the team, jenny!!! weheeee!! :))

    SvaraRadera
  6. Grattis!!!!! DEt ska bli så himla skoj att få jobba tillsammans med dig! :)

    SvaraRadera
  7. congrats to you! :) What a amazing layout!

    SvaraRadera
  8. Hi Nenne!! Congratulations on making Creative Scrappers DT! I'm very happy too and I can't wait to start!!! Love this page!! Great blog!! Hugs

    SvaraRadera
  9. Grattis!! Vilken härlig, vårig layout!

    SvaraRadera
  10. Congrats! Fun take on the sketch! Looking forward to seeing future creations!

    SvaraRadera
  11. Congrats on making the CS team!!
    Looking forward working together with you!!!

    SvaraRadera
  12. Stort Grattis!! Och vilken underbar layout=)

    SvaraRadera
  13. You have an amazing style! Can't wait to see more and looking forward to working with you!

    SvaraRadera
  14. Сongrats on making the CS team! I´m so looking forward to work with you!!!
    LO's amazing and very fresh!

    SvaraRadera
  15. Gratulerer - vel fortjent!

    Og for en SINNSYKT nydelig layout - wow!

    SvaraRadera