lördag 26 februari 2011

Veckan som gick!

Ibland känner man sig otroligt tråkig och man gör ju ingenting, men det är ju ändå det som är livet som travar förbi och och de små ljusglimtarna och mysiga stunderna och det intressanta man får vara med om på jobbet är ju också det värt att dokumenteras! 

Den här veckan blev det en layout utan foton med fokus på journaling och de läckra lapparna från Pink paislee:


The week that went by was just another ordinary week, we didn't DO anything special but this is just what they call life! Every day moments of fun, joy and love and interesting things at work that needs to be documented as well as special days and events, right?!


Lekte med mist och Pearl makers.

Playing with mists, pearl makers and die cuts from Pink paislee on this layout without photos! 



Har du någongång gjort en layout utan foton? Länka gärna för jag vill se! Om du inte har gjort det så utmanar jag dig att göra det!

Have you ever done a layout without photos? Link me up I want to see! IF you haven't I challenge you to make one! 

4 kommentarer:

  1. I love your scrappy style! So excited to be a part of the Creative Scrappers team with you! :) Beautiful stuff and so well written! <3

    SvaraRadera
  2. Den här gillar jag verkligen!! Så snyggt med etiketternas olika, men matchande former och färger, din handstil med mist och bling som extra touch! Gillar gillar! I mixtrandet med olika stilar har jag själv tappat bort journalingen litet, det skall jag genast bättra mig på! Som du säger, vardagen är livet! :) Kram!

    SvaraRadera
  3. So cool! Nä, jag har nog aldrig gjort en layout utan photo, men man blir ju allt inspirerad... :-) Älskar din handstil!

    SvaraRadera