fredag 26 juni 2009

Hej!

Kolla vad som kom i min brevlåda härom dagen! Just nu är jag helt såld på October afternoon
och den här serien var jag bara tvungen att köpa hela kitet! Papper, clearstamps (vilken kvalitet!) rubon-bokstäver, journalinglappar och shapes, och papprena, de är såååå coola! I luuuv! Så klockrena till sommarens utflykter och resor!

Så igår när jag skulle gå och lägga mig och hade tittat på Yolis skissSS' crop flera gånger utan att få någon inspiration (kan ju tillägga att ALLA gör så j-a snygga kort med snygga stämplar och kantstansar och detaljer gjorda med buggar och sillar och gud vet vad, som iofs är supersnyggt men inte riktigt "jag"...Näh, inte ett dugg avis :p), Iaf så bara ~*PANG*~ kom detta kort till mig:

Tack för det!! Nu har jag faktiskt gjort alla kortskisser och två Lo's, dessutom har jag gjort lite annat som jag inte kan visa än :) Det är bara att köra på när kreativiteten kommer och alla dessa underbara skisser ger iallafall mig massor av den varan!
Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. I lööööööv October Afternoons grejer också!! Köpte du stämplarna här i Sverige eller? Kortet är hur coolt som helst!! Kramis och ha en mysig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag tokälskar det här kortet! Sillar och buggar mm är inte heller min grej, vet inte varför men vill ha det lite emr "egengjort" av någon anledning :)

    SvaraRadera