torsdag 25 juni 2009

Ett kort till Midsommarcropen

Den här fina kortskissen har Neliz gjort till Svensk scrapbookings CC som pågår NU och jag hade som mål att göra tre kort igår kväll men det blev ett färdigt, ett som bara ska monteras (det var lite kladd som skulle torka >.<) och ett kort färdigt i skallen! Så här blev min tolkning:
Premiär för den superfina stämpen från Scraplagret, jag tyckte först att den var så --STOR-- men när jag klippte ut konturerna blev den faktiskt riktigt bra!
Färglagt har jag gjort med akvarellpennor, de är såå himla bra, hade glömt att jag hade dem! *glad* De är liksom som vanliga färgade blyertspennor och kritor, om man vill kan man blötlägga vissa delar med en liten pensel doppad i vatten för att få djupare färg, mer täckande eller för skuggor.
Nä nu ska jag scrappa! Jag kommer inte hinna göra alla utmaningarna men tio är mitt mål! På fredag kommer lillgumman igen och då ska hon få scrappa barnutmaningarna! Va kul vi ska ha det!

2 kommentarer: