fredag 5 juni 2009

Tags!

Magda's forum har en utmaning på gång - att göra tags. Nybörjare som jag är har jag aldrig provat det men det var riktigt roligt - små, snabba, och inspirerande, vill bara göra fler o fler - vet inte riktigt vad det ska stå på dem då...eftersom jag bara gör dom till utmaningen :D

Den här tänkte jag sätta en lämplig siffra på för att få följa med en present till lillkillens kalas - tänk en GRÖN 4:a på den här, va?


Det här var den första jag gjorde, riktigt nöjd med den :D



Här kom jag igång ordentligt och gjorde en flask-tag (har sett såna flera ggr tidigare och tyckt de är de perfekta "mans-korten", därav designen lite här också:

Jag har fullt med idéer till fler tags men den här veckan har jag inte scrappat mycket och det jag har gjport har varit dessa tags och en hel del kort så nu är jag Sååååååååå sugen på att göra några LO:s - har flera på G! :D
Jag har gått gedigna bloggrundor den här veckan och jag blir så inspirerad av allt ni skapande tjejer där ute (finns det killar som scrappar eller är det som mitt yrke: totalt kvinnodominerat?!) Det är klart ...killar blir väl AD:s eller fotografer då på glassiga magasin. *svammel* I vilket fall som helst TACK för all inspiration! KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar